Inschrijving nieuw seizoen

Seizoen 2024-2025 gaat van start!

Vanaf nu kan je je inschrijven voor het nieuwe seizoen. Via de badmintonfederatie werken we vanaf heden met een nieuw centraal administratiesysteem: Twizzit. We willen je dan ook vragen om via de volgende link je inschrijving voor het nieuwe seizoen te bevestigen en je gegevens up to date te zetten. Bij je inschrijving vragen we je ook om ons intern reglement te accepteren welk je hier kan raadplegen. Al je gegevens worden automatisch opgeslagen in ons ledenbeheerplatform op Twizzit.

Het lidgeld blijft ongewijzigd, d.w.z. :

• Recreant: €105
  • Competitie: €150

Overschrijven kan simpel naar ons gekend bankrekeningnummer:
BE60 3900 1032 2370

Omdat we in de toekomst meer en actiever gebruik zullen maken van Twizzit (ledenbeheer, communicatie, …) willen we je vragen om een account aan te maken op Twizzit. Dit kan je doen door:

• Surf naar de loginpagina van Twizzit
  • Klik onderaan op ‘gebruikersnaam of wachtwoord vergeten’
  • Geef de naam van onze club in (Badmintonclub Latem-De Pinte) en klik op het juiste resultaat in de resultatenbalk.
  • Geef vervolgens je e-mailadres, voornaam en / of familienaam in om jouw account te vinden en klik op ‘zoeken’.
  • Klik rechts in de resultaten naast het juiste account op de knop ‘login aanvragen’.
  • Je ontvangt kort nadien een e-mail met instructies om je account aan te maken.

Je kan kiezen of je dit via de website doet of via de app van Twizzit die je op je smartphone installeert. Deze app is heel gebruiksvriendelijk en we raden deze methode dus ten zeerste aan.